AD-blacklist1

2014
júl.
24

Kereskedelem és marketing Richter-módra

Írta: Szerk.

rg-logo-inverz-leadA Richter mindig nagy jelentőséget tulajdonított annak, hogy megbízható és korszerű termékeket kínáljon szerte a világban. Tevékenységének alapját a földrajzi és terápiás résekre koncentráló üzletpolitikája adja.

 

 

 

A Társaság kereskedelmi kapcsolatainak és így piaci jelenlétének bővülése a 20. század derekán indult dinamikus fejlődésnek, amelynek eredményeképp mára széles körben ismert márkanévvel és jól kiépített értékesítési hálózattal rendelkezik Magyarországon, Közép-Kelet-Európa, valamint a FÁK országaiban.

 

   Legnagyobb magyar gyógyszergyártóként 5 világrészre kiterjedő piachálózattal, 29 képviseleti irodával, valamint 27 kereskedelmi és nagykereskedelmi vállalattal rendelkezik a Richter, amely Magyarországon kívül a világ több mint száz országába szállít hatóanyagokat és késztermékeket.

   2011 végére a Richter Csoport felállította orvoslátogatói és marketing hálózatát Nyugat-Európában, támogatva a Társaság nőgyógyászati termékeinek értékesítését ebben a régióban is. A Richter stratégiai együttműködési szerződések és hosszú távú szállítási megállapodások keretében szállít termékeket partnerei számára az Egyesült Államokba is.

 

 

   Társaságunk elsődleges célkitűzése, hogy a piaci igényeket rugalmasan és költséghatékonyan ki tudja elégíteni, miközben kiemelt figyelmet fordít arra, hogy termékpalettájának széttagoltsága csökkenjen. Ennek következtében 2012-ben a tíz legnagyobb forgalmú készítmény többsége a Richter három legfontosabb terápiás csoportjából kerül ki. A nőgyógyászati, a szív- és érrendszeri, valamint a központi idegrendszeri termékek forgalma együttesen a gyógyszergyártási szegmens értékesítésének 71 százalékát teszi ki.

 

   A Richter Csoport árbevételének mintegy 90 százaléka már Magyarországon kívüli piacokról származik.